Toimitusehdot

 

Tutti Solutions Oy 3137311-7 (Fiksukortti) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin, sekä tarvittaessa verkkopalvelun sulkemiseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: [email protected]

Puhelin: 050 386 3201

Postiosoite: Ukonkivenpolku 4, 01610 Vantaa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Tuotteita tilatessa hinta koostuu tuotteen voimassa olevasta hinnasta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: [email protected]

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Kuluttajalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu tilauksesta tai räätälöity tilaajalle (esim. Kustomoitu Fiksukortti). Palautusoikeus ei koske myöskään yrityksiä.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Fiksukortti -palvelu

 

Tilausehdot

Palvelu on toiminnassa heti, kun tuotteet on toimitettu. Kun tilaat Fiksukortti profiilin sisältävän tuotteen (esim. Fiksukortti, Kustomoitu Fiksukortti, Fiksutarra), oikeuttaa sen kertamaksu palvelun käyttöön kahden vuoden ajan. Fiksukortti / Tutti Solutions Oy veloittaa sinulta tilauksesi mukaisen voimassa olevan hinnan sekä sovellettavat verot (kuten arvolisävero tai GST-vero, jos hinta ei sisällä sitä). Fiksukortti / Tutti Solutions Oy pidättää oikeuden profiilin sulkemiseen, mikäli tuotteet tai palvelu on maksamatta.

Jatkuvat tilaukset (Lisäpalvelut)

Fiksukortti / Tutti Solutions Oy voi muuttaa jatkuvien tilauksien hintaa kausittaisen tilauksen uusinnan yhteydessä. Ilmoitamme sinulle kaikista hinnanmuutoksista tarjoten samalla tilauksen peruutus vaihtoehdon. Mikäli mahdollinen arvonlisänvero tai muut hintaan sisältyvät verot tai tullimaksu muuttuvat sopimuskauden aikana, Fiksukortti muuttaa vastaavasti tilauksen verollisen hinnan seuraavaan tilauksen uusintaan ja laskuun.

Jos ensisijaisen maksutapasi käyttö epäonnistuu, valutuutat Fiksukortin / Tutti Solutions Oy:n veloittamaan maksun tililläsi olevia muita maksutapoja käyttäen. Jos et ole ilmoittanut Fiksukortille varamaksutapoja etkä suorita maksua tai jos tilisi kaikkien maksutapojen käyttö epäonnistuu, Fiksukortti voi keskeyttää tilauksen. Voit muokata maksutietojasi milloin tahansa oman tilisi sivulta fiksukortti.fi -osoitteessa.

Euroopan talousalueen pankki saattaa vaatia asiakkailta ensimmäisen oston vahvistamista salasanalla, matkapuhelin numeroon lähetetyllä kertakoodilla tai biometrisellä tunnistuksella. Kun vahvistat maksun, valtuutat Fiksukortin myös veloittamaan maksutapaasi lisäostoksistasi toimittamatta Fiksukortille lisätietoja maksusta tai muita ohjeita. Tälläisiä lisäostoksia voi tapahtua, kun Fiksukortti veloittaa automaattisesti maksutapaasi toistuvan tilauksen yhteydessä tai kun lisäät tai muutat käyttöoikeuksia tai tuotteita.

Peruutusehdot

Voit peruuttaa tilauksesi milloin tahansa oman tilisi sivulta tai ottamalla yhteyttä asiakastukeen*. Jos peruutat palvelun 14 vuorokauden kuluessa alkuperäisestä tilauksesta, saat täyden hyvityksen palvelun hinnasta. Jos peruutat 14 vuorokauden kuluttua, maksu ei ole hyvitettävissä, ja palvelu jatkuu kyseisen vuoden laskutusjakson loppuun. * Joissakin maissa peruutuksen voi tehdä vain ottamalla yhteyttä asiakastukeen.

Luotu: 2.3.2021
Päivitetty: 16.11.2023

 

 

 
 

Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön.