Tarina

Fiksukortin tarina sai alkunsa pikaruokaravintolan parkkipaikalta. Kaksi opiskelijakaveria keskustelivat kesäsuunnitelmistaan, kun toinen heistä mainitsi uusimman projektinsa – käyntikortin, joka mullistaisi tavan jakaa yhteystietoja. Hän oli kehittänyt sosiaalisen median palvelua harrastuksena ja oli hiljattain oppinut NFC-korteista veljensä kautta. Hän kertoi ystävälleen, kuinka näiden kahden asian yhdistäminen mullistaa käyntikorttien käytön.

Aivan aluksi lähdimme suunnittelemaan käyttäjäprofiilia, johon pystyisi lisätä omat yhteystiedot, tietoa harrastuksista tai kaikkea muuta, jonka käyttäjä haluaisi jakaa itsestään. Kaikki nämä tiedot tulisi pystyä jakaa helposti yhdellä “täppäyksellä” ilman, että tarvitset lukemattomia paperisia käyntikortteja. Tämän mahdollistamiseksi tarvittiin kortti, johon profiili voitaisiin yhdistää.

Kun keskustelimme luomuksesta kavereiden kanssa, ymmärsimme tämän uuden tuotteen potentiaalin. Tuotetta ruvettiin kehittämään asiakasta silmällä pitäen ja etsimään jatkuvasti uusia tapoja tehdä Fiksukortista entistäkin hyödyllisempi. Profiiliin aloimme lisätä uusia ominaisuuksia, kuten sosiaalisen median tilit, mahdollisuuden jakaa valitsemasi verkkosivuston tai tietojen keräämisen kyselylomakkeen kautta.

Tavoitteena on tarjota asiakkaallemme ainutlaatuinen kokemus henkilönä, joka erottuu joukosta. Tavoitteena on myös se, että tuote ei ole vain hyödyllinen, vaan myös kestävä ja tehokas.

Fiksukortin matka on jatkuvaa ideointia ja uusien toimintojen kehittämistä. Tervetuloa verkostoitumisen tulevaisuuteen, jossa tietosi ovat aina käden ulottuvilla.

Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön.